onsdag 7 september 2011

Jägarna 2

På fredag har Jägarna 2 premiär om någon nu skulle ha missat detta med all pr osv och snart ska jag också få se den på tu man hand med min kärlek. Detta tack vare en tidig födelsedagspresent som jag fått av syster och svåger. Har inga storslagna förväntningar, men jag bara älskar svensk film och den ska ses på duken. Det bästa av allt är nog att jag och mannen ska få komma ut och få göra något själva i lugn och ro. Kidsen tar syrran hand om - lyx!

När jag åkte in till Trollhättan i dag så lyssnade jag på Morgonpasset P3 där dom intervjuade Peter Stormare som är med i filmen. Mycket intressant och roligt framför allt. Han har många poänger och verkar precis som jag vara fascinerad av det lite "okulta" och oförklarliga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar