tisdag 15 november 2011

Bord duka dig!


Nu kommer bilderna på bordet jag målade med Annie Sloans Chalk Paint i kulören Graphite. Gick hur snabbt som helst att måla. Färgen torkade på ett kick och var väldigt lättsam att hantera. Jag läste någonstans att färgen var beroendeframkallande. Å visst nu är det dags att fara i väg till härliga Storegården i Alboga igen, så se upp Sarah! Till helgen kommer förhoppningsvis jag och goa Mia på Casa Bianca Di Mia. Har ni sett hennes fina skafferidörr i Chalk Paint, också i Graphite? Så läckert!




Även stakarna och ramarna har fått sig ny färg.




Bordet som det såg ut innan.

3 kommentarer:

  1. Tack vännen!

    Hoppas vi kommer iväg på lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så himla fint bordet blev. Grattis! Jag känner att jag också blivit "Graphite frälst"...och visst är det så att man känner sig beroende på något sätt? Man blir så sugen att ta ett projekt till varje gång man har slutat det senaste. Men det är väl bra beroende...eller finns det ingenting sådant?? Kanske ses vi i helgen då. Kram. PS. Hoppas det är OK om jag lägger en länk på vår blogg...

    SvaraRadera
  3. Ja hoppas vi kommer i väg Mia! Självklart får du det Sarah, jag blir bara så glad!

    SvaraRadera