onsdag 16 maj 2012

ERROR



Årets första riktiga åskoväder dundrade förbi här i går kväll. Precis när jag skulle grädda pannkakor till tre matglada busungar så går strömmen. Inte så bra. Ännu värre var att husmor inte fick sitt eftermiddagskaffe. Sådant skojar man bara inte om!!! Allt ordnar ju sig, man får bara tänka om lite och strömmen kom ju tillbaka.Värre var att åskan tog telefonen och kontakten med yttervärlden. Uttaget är stendött och service på ledningen väntas tills nästa vecka...Där någonstans började min dataabstinens visa sig. Toktråkigt och mindre bra då jag har ett skolarbete som ska in nu i veckan och det bygger mycket på internet. Ni kära som följer mig får också vänta. Har jag tur så är inte mitt modem också kass, för då får vi nog vänta ännu längre tills jag visar mig här på bloggisfären. Ha det gott mina vänner!

1 kommentar:

  1. Hoppas det inte dröjer för länge!

    Lycka till med skolarbetet! Kram

    SvaraRadera