onsdag 24 augusti 2011

Gästtoan


För ett tag sedan fick jag äntligen hittat en spegel som passade till vår gästtoa.


Go kväll alla! Hoppas ni har haft en bra dag. Här har det varit full rulle som vanligt. Jag håller just nu på med mitt skafferi som jag tänkt ska bli klart innan jul..?, men som vanligt är det vardagen som hela tiden pockar på uppmärksamheten.


Efter att ha bott i det här huset i dryga två månader så börjar saker ändå att falla på plats. Sedan har jag medvetet låtit bli att inreda i väntan på höstens alla nyheter. Vitrinskåp, textiler, armaturer, höstblommor, så mycket snyggt det kommer! Nu ska jag bara vinna den där miljonen.../Kristina


1 kommentar:

  1. Hittade din blogg här...tror inte jag varit här inne förut. Ser att du bor i Alingsås så då vaknade jag ju till. En jättetrevlig blogg tycker jag. Önskar dig en fin dag kramar från Marias Hörna - Njut av Livet ♥

    SvaraRadera