torsdag 19 januari 2012

Äggande gott.



Just nu har jag kommit igång med en spännande utbildning inom data med förhoppningen att det ska kunna få lite pusselbitar på plats i framtiden. Jag älskar att läsa. Det är roligt att lära sig nya saker, men också att få träffa nya inspirerande människor. Därför åkte jag hemifrån i går med ett leende och kom hem med ett ännu bredare leende.

Men allt kan man inte styra, som att den lunch som stod till buds var en baugette. Jag som helst vill ha lagad mat. När jag senare på eftermiddagen ska gå på sammanträde och blir bjuden på just baugette igen blev jag inte så överdrivet glad. Så i dag ska här lagas en god omelett med lite lax till. Sedan ska jag ta en låång promenad för att få kroppen på banan igen. Önskar er en superfin torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar