söndag 28 oktober 2012

Upprustning



Hej mina vänner! Det sprakar i spisen och barnen har parkerat i soffan med rödrosiga kinder efter att ha varit ute mest hela dagen. Härligt! Frosten har kommit på allvar och regnet har äntligen hållit sig borta från min lilla täppa. Behöver verkligen ljus, trött och glåmig som jag är och då har vi inte ens passerat nyår! Var i lilla staden i fredags. Shoppade lite piff och fick bokat in en tid för lite hårfix. Hoppas frisören har lite nya idéer att komma med. 


 


Fick även med mig två av dessa fina blandare vid namn Christina. Jamen då kan man ju inte annat än att köpa just dessa. Har redan en på gästtoan och nu är det dags för badrummet. Blir nog bra med två tvättställ där. Tiden går fort och tonårstjejer brukar ta tid på sig framför spegeln och jag blir ju inte yngre, vilket säkert kommer kräva mer spacklande...hmmm.

Några dagar kvar sedan är det Alla helgons helg. Brukar vara trevligt, men veckoslutet börjar med spökvandring nere i byaskogen...buhhhhhhh!

1 kommentar:

  1. blev väldigt nyfiken på vad de är för spökvandring ho ska på? // essungaborna!

    SvaraRadera